29 Kasım 2013 Cuma

Yine Sen ve Yine Ben...

Anlatabilmek isterdim seni ve beni.
Ve aramızdaki farkı...
Diyordun ya hani hep aklımdasın diye,
unutamıyorum diye,

Oysa sen kalbimdeydin hep.
Derdim ya sana aklında tutma diye,

Hatırlasana!
Unutkanlığın sebep ya elimdeki acı kahveye,
Unutkanlığın sebep ya yağmurları sevmeme.
Her en güzel yapışında yemekleri; unutursun ya
tuzunu, baharatını...

Aklından akıp kalbine girebilseydim keşke.
Dedim ya aklında tutma, yaşa diye,
Yaşarsan unutmazsın diye.
Bak işte beni de unuttun yaptıklarını da.

Oysa ben alıştım,
Acı kahveye de
Yağmurda ıslanmaya da...
Sen aklında tuttun, bense kalbimde
Sen unuttun bense yaşadım.
Demiştim ya sana...
Önemsenen şeyler unutulur,
Yaşananlar kalır diye.
Fark etmedin bile...

                                                                          By MaT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler