20 Kasım 2013 Çarşamba

Mışçasına Yaşamak

Şairce yaşamak!
Şiir kokan yazılar yazmak!
Şiir gibi kafiyeli, uyaklı ve ahenkli yaşamak...
Hani iki dudağının arasından şöyle rahatça akar ya sözcükler;
İşte öylece akmak istedim hayata, aşklara, yarınlara ve bazen de hayallerine...
Bir şairin duygularıyla roman gibi bir hayat!

İki dünya arasında, ne yerde ne de gökte,
ne toprağın altında ne de üstünde...
Gözlerimi kapattığımda sadece ve sadece
gönlümden düşlerime ve oradan hayal perdeme...
İşte capcanlı karşımdasın o an.
Yanı başımda, kanlı ve canlısın artık.
seni, sadece seni yaşamak...

Bir masal ki içinde dev yok peri de yok.
Haylaz çocuklar kırık testiler de yok.
Ne Kaf dağı ne de Zümrüd-ü Anka kuşu...
Sadece sen ve ben.

Göz gözeyiz, diz dizeyiz işte...
Sadece sen sade ben.
Ama farkında mısın hala "sen" ve hâlâ "ben"
Evet burda bile! "sen" ve "ben"...

Biliyorsun işte...
Sen bende varsın sadece.
Bense  kulaklarında bir seda dudaklarında bir isim  sadece...

                                                                                    by MaT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler